Customer Portal – bio.inspecta Ltd’nin müşteri portalı

Bu modül sayesinde önemli verilere ve bilgilere hızlı ve kolay bir şekilde erişebilirsiniz.

Erişim, kontrol tamamlandıktan sonra size sağlanacaktır. Bununla ilgili ayrı bir e-posta alacaksınız.


Customer Portal size şunları sunar: 

  • Kolay temel veri yönetimi: Adres veya iletişim bilgilerinizi hızlı ve kolay bir şekilde güncelleyin. İsim değişikliklerini bize bildirin. 
  • Düzenli doküman yönetimi: Tüm kontrol raporları, sertifikalar ve faturalar tek bir yerde. 
  • Hizmetlerde şeffaflık: Mevcut hizmetlerin genel görünümü. 
  • Verimli talep yönetimi: Taleplerinizi görüntüleyin ve duruma veya oluşturulma tarihine göre filtreleyin. 

Customer Portal’a nasıl başlanır: 
  1. Erişiminiz bu bağlantı üzerinden gerçekleşir.
  2. Kontrol tamamlandıktan sonra giriş bilgilerinizi içeren bir hoş geldiniz e-postası alacaksınız. 
  3. İlk girişten sonra, şirketiniz içinde başka kullanıcılar ekleyebilirsiniz. 

Önemli işlevler bir bakışta: 
  • Temel veriler: Temel bilgileri düzenleyin ve yeni kişiler ekleyin. 
  • Kontroller: Denetim raporlarını indirin ve önceki kontrollerinizi takip edin. 
  • Sertifikalar & Faturalar: Güncel sertifikaları ve faturaları doğrudan portaldan alın. 
  • Talep görünümü: Tüm taleplerinizi görüntüleyin ve duruma veya tarihe göre filtreleyin.  

İlgili kişi

Şebnem Demiriz
Muhasebe ve Finans Yöneticisi
+90 232 347 48 68



Teknik desteğe mi ihtiyacınız var? Lütfen teknik destek ekibimizle iletişime geçin.